Over ons

Toneelvereniging Aurora is opgericht op 2 december 1975 en is een ambitieuze toneelvereniging met circa 30 leden. Aurora kent een algemeen dagelijks bestuur. Veel taken binnen Aurora zijn ondergebracht in 3 commissies die door de leden worden ingevuld. Deze commissies zorgen ervoor dat, met hulp van alle overige leden, de taken worden uitgevoerd. Dit onder het mom van ‘vele handen maken licht werk’.

Aurora brengt twee producties per jaar en werkt zonder subsidie. Aurora wordt ondersteund door donateurs, welke gratis toegang hebben tot de voorstellingen.

Zowel in het voor- als in het najaar worden er 3 voorstellingen gegeven. De stukken worden gespeeld in “In ‘t Witte Paard” te Cabauw. Normaliter vinden de repetities plaats op maandag- en/of donderdagavond van 20.00 tot 22.30 uur, maar dit kan per productie wisselen.
Toneelvereniging Aurora is altijd op zoek naar nieuwe leden. Lijkt het je leuk om toneel te spelen? Kom dan eens een repetitie avond kijken! Je bent altijd welkom. Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier.