Privacyverklaring

In verband met de nieuwe Europese privacywetgeving die 25 mei 2018 ingaat willen wij u hierbij laten weten dat we een aantal wijzigingen aanbrengen aan ons privacybeleid.

Verzameling en gebruik van persoonsgegevens

Toneelvereniging Aurora verwerkt persoonsgegevens als u deze zelf invult bij het contactformulier of bij het maken van een reservering d.m.v. het reserveringsformulier.

De persoonsgegevens die verwerkt worden, als u deze bij bovenstaande formulieren invult zijn; uw naam, uw emailadres, uw telefoonnummer en reserveringsvoorkeur.

Toneelvereniging Aurora verwerkt deze gegevens om contact met u op te kunnen nemen, uw reservering te verwerken en inzicht te krijgen in het aantal reserveringen. We hebben hierbij een gemeenschappelijk belang om dit te doen zodat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn en u gemakkelijk kunt reserveren.

Bewaartermijn

Toneelvereniging Aurora bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk is om de doelen te realiseren, waarvoor uw gegevens zijn verzameld.

Toneelvereniging Aurora verstrekt uw persoonsgegevens NIET aan derden

Algemeen

Binnen de huidige wetgeving heeft u recht tot inzage / aanpassing persoonsgegevens. Neem graag met ons contact op als:

• Toegang wenst te hebben tot de gegevens die wij van u hebben
  • U gegevens graag wilt laten verbeteren of verwijderen

Toneelvereniging Aurora zal zo snel mogelijk op uw verzoek reageren, maar geef wel even aan welk emailadres bij ons bekend is.

Toneelvereniging Aurora neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik en/of onbevoegde toegang tegen te gaan. Op de website is een SSL certificaat geïnstalleerd om te voorkomen dat data die door de formulieren verwerkt word in verkeerde handen valt.

Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik neem dan graag contact op met:
info@toneelverenigingaurora.nl