Festen

Toneelvereniging Aurora zet dit najaar ‘Festen’ op de planken!

Festen is een toneelbewerking naar de gelijknamige Deense film van Thomas Vinterberg. Het verhaal draait om het feest ter ere van de 60e verjaardag van een succesvolle zakenman Helge. Hij heeft familie en vrienden uitgenodigd om dit met hem te vieren. Zijn uitgevlogen en zeer verschillend terecht gekomen kinderen, komen logeren en vanaf het begin wordt al duidelijk dat onderlinge relaties zeer gevoelig liggen. Eén van de dochters van Helge heeft een half jaar eerder zelfmoord gepleegd en langzaam maar zeker komt de toeschouwer achter de ware toedracht hiervan. De ogenschijnlijke schittering van rijkdom en succes blijkt de dekmantel voor broeiende familierelaties, leugens en bedrog. Wanneer Christian gevraagd wordt een toespraak te houden, gooit hij de knuppel in het hoenderhok, het gezelschap wordt dan geconfronteerd met een dramatische onthulling.

Op vrijdag 11 oktober, zaterdag 12 oktober en vrijdag 18 oktober kan iedereen de voorstelling komen bewonderen. Let op: we spelen dit najaar in DorpshuisXL te Benschop! Alle voorstelling beginnen om 20.00 uur. Vanaf 19.30 is de zaal open.

Kaarten kunnen gereserveerd worden via de website. Gebruik daarvoor het reserveringsformulier.
Vanaf 30 september is ook de reserveerlijn open: 06-199 338 87.