In het najaar van 2015 viert Aurora haar 40-jarig bestaan. Dit vieren wij met 3 éénakters. Oftewel drie korte toneelstukken voor de prijs van één!

Met het eerste stuk van de avond, laat Aurora een thriller zien met de titel ‘Kamer te huur’, geschreven door Bas de Haas. Twee samenwonende zusters besluiten een kamer van hun huis te verhuren. Een huurder dient zich aan, maar slechts één van de twee zussen komt met hem in contact. Maar, bestaat hij eigenlijk wel? Of ziet zij spoken?

Als tweede stuk wordt het drama ‘De Naakte Waarheid’ gepresenteerd, geschreven door Erica Vorderhake. Het maakt niet uit wie je bent, hoe oud je bent, waar je wieg heeft gestaan, uiteindelijk ga je dood. Dát is de naakte waarheid. In deze éénakter komen emoties als acceptatie, onbegrip, blijdschap en verdriet samen.

De avond wordt afgesloten met het kluchtige muzikale blijspel ‘Het Jubileum’, geschreven door Marijke Cromvliet. Het aanstaande jubileum van de amusementsvereniging B.A.S. komt wel op een erg ongelegen moment. Hoe kun je met een lege kas en leden die niet op toneel willen staan, een jubileum op de planken zetten?

De gehele avond wordt muzikaal omlijst door het Cabauwse koor Simply Joy. Dit alles onder de bezielende regie van Erica Vorderhake en de muzikale leiding van Annemiek van Beek. Het beloven veelzijdige en feestelijke avonden te worden!

De avonden van uitvoering zijn op:

• vrijdag 20 november
  • zaterdag 21 november
  • vrijdag 27 november
  • zaterdag 28 november (bal na!)

Deze vinden plaats in het vertrouwde ‘In ’t Witte Paard’ te Cabauw. Om 19:30 uur gaat de zaal open. U bent van harte welkom om het jubileum met Aurora mee te vieren!

Kaarten kopen
Wilt u kaarten reserveren? Dat kan via het reserveringsformulier op de website. Uiteraard kunt u ook gebruikmaken van de reserveerlijn. Deze is vanaf maandag 2 november geopend, iedere werkdag van 19:00 uur tot 21:00 op nummer 06-199 33 887.